Technická podpora
Volejte 464 601 802, nebo pište na noc@fastport.cz popř. použijte kontaktní formulář.
Pracovní doba helpdesku je od 09:00 do 20:00. Mimo pracovní dobu zanechte vzkaz na záznamníku, technik se Vám ozve jakmile to bude možné. Pro Vaši identifikaci je nutné uvést číslo smlouvy (variabilní symbol) popřípadě jméno a adresu instalace.
Ceník servisních služeb
Servis výpadku internetu v případě závady na trase poskytovatele - zdarma
Servis výpadku internetu v případě závady na straně zákazníka - červeně označená oblast 300 Kč, ostatní lokality 500 Kč (v ceně je doprava + 30 minut práce technika)
Nastavení nového zařízení
Pořídili jste si nový wifi router nebo počítač? Aby Vám zařízení správně fungovalo, musí být správně nastavené nebo povolené.
V optické síti stačí do zařízení nastavit veřejnou IP adresu. IP adresu naleznete v předávacím protokolu služby. IP adresu si můžete nastavit sami, nebo nás kontaktujte. Rádi Vám s nastavením pomůžeme. V případě, že nemáte wifi router a připojujete se přímo do datové zásuvky, můžete využít naše návody pro Windows XP, Windows Vista, Windows 7 a Windows 8 a 8.1.
V lokalitách připojených prostřednictvím bezdrátové technologie a lokalitách převzatých po společnosti SATinternet nás v případě pořízení nového zařízení kontaktujte. Aby Vám nové zařízení fungovalo, musíme povolit jeho MAC adresu.
Manuály k set-top-boxům
Přístup do administrace VoIP účtu
Jako přihlašovací jméno použijte svoje telefonní číslo, heslo naleznete ve Vaší smlouvě.