f

Technická podpora

Volejte 464 601 801, nebo pište na noc@fastport.cz popř. použijte kontaktní formulář.

Pracovní doba helpdesku je od 09:00 do 20:00. Mimo pracovní dobu zanechte vzkaz na záznamníku, technik se Vám ozve jakmile to bude možné. Pro Vaši identifikaci je nutné uvést číslo smlouvy (variabilní symbol) popřípadě jméno a adresu instalace.

Ceník servisních služeb 

Servis výpadku internetu  v případě závady na trase poskytovatele  -  zdarma

Servis výpadku internetu v případě závady na straně zákazníka       - červeně označená oblast 300 Kč, ostatní lokality 500 Kč                                                                                                                                       (v ceně je doprava + 30 minut práce technika)


Nastavení nového zařízení

Pořídili jste si nový wifi router nebo počítač? Aby Vám zařízení správně fungovalo, musí být správně nastavené nebo povolené.

V optické síti stačí do zařízení nastavit veřejnou IP adresu. IP adresu naleznete v předávacím protokolu služby. IP adresu si můžete nastavit sami, nebo nás kontaktujte. Rádi Vám s nastavením pomůžeme. V případě, že nemáte wifi router a připojujete se přímo do datové zásuvky, můžete využít naše návody pro Windows XPWindows VistaWindows 7 a Windows 8 a 8.1

V lokalitách připojených prostřednictvím bezdrátové technologie a lokalitách převzatých po společnosti SATinternet nás v případě pořízení nového zařízení kontaktujte. Aby Vám nové zařízení fungovalo, musíme povolit jeho MAC adresu. 

Manuály k set-top-boxům

Set-top-box Sweden Telecom SD a HD

Set-top-box Zenterio a Hybroad

Přístup do administrace VoIP účtu

Přístup k VOIP účtu

Jako přihlašovací jméno použijte svoje telefonní číslo, heslo naleznete ve Vaší smlouvě.